Informace o pracovním místě
Pro významného klienta, společnost zabývající se prodejem zdravotnické techniky a gastro vybavení, hledáme kandidáty/ky na pozici Obchodní referent. Firemní administrativa, objednávání zboží a příprava smluv, příprava dokumentace k realizaci zakázek, fakturace zboží a služeb, řešení reklamací, komunikace s dodavateli, evidence obchodních případů a další administrativní úkoly, řešení požadavků obchodních zástupců.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání - minimálně 3 roky praxe na administrativně obchodní pozici - znalost AJ - praxi v administrativě - spolehlivost, samostatnost a důslednost - příjemnou komunikativní osobnost - uživatelskou práci s MS Office, tabulky - přivítáme reference a foto
Nabízíme
- pracovní poměr na dobu neurčitou - nástup ihned nebo dle dohody - nástupní mzdu 35 - 40.000 Kč - flexibilní pracovní dobu - 5 týdnu dovolené - práci v příjemném kolektivu - vzdělávání a osobní rozvoj - příspěvek na stravování - nadstandardní preventivní zdravotní péči - 50% slevu do 4* wellness hotelu v horách - firemní akce a aktivity - perspektivu v rostoucí dynamické společnosti