Informace o pracovním místě
Převzetí stávajících klientů a péče o ně, rozsah přibližně 90 %, denní práce v terénu přímo u zákazníků Aktivní vyhledávání nových klientů, monitoring lokálního trhu Poskytování podpory klientům hlavně v oblasti nastavení systémů a řešení dalších požadavků Účast 1x týdně v kanceláři na poradě, jinak se jedná o práci převážně v terénu Praha, popřípadě západní a jižní Čechy
Požadujeme
Min. SŠ vzdělání Praxe na stejné, nebo podobné pozici v oblasti obchodu nebo account managementu alespoň 4 roky Zkušenost s vedením klíčových zákazníků Zkušenost se systémy CRM a znalost práce na PC ( Microsoft office ) AJ min. B1, veškeré, postupy, návody apod. jsou v Angličtině Komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti.
Nabízíme
HPP na dobu určitou 1 rok poté prodloužení Zázemí mezinárodní společnosti, ale výhoda malého kolektivu Referentský automobil v případě potřeby k dispozici, ne k soukromému použití Home Office/práce v terénu 4 dny v týdnu, 1 den v týdnu kancelář v centru Prahy 20% bonus z roční mzdy po splnění KPI Příspěvek na dovolenou, sport a výuku jazyků 25 dnů dovolené Stravenkový paušál Sick days