Informace o pracovním místě
Pro významného klienta, obchodní společnost, import a prodej techniky hledáme Asistenta/ku společnosti se znalostí programu ABRA. Řešení denní operativy chodu kanceláře a zajišťování mezinárodní dopravy příchozího zboží do ČR z celého světa, komunikace s celní deklarací. Práce s programem ABRA na úrovni vkládání faktur přijatých, řešení zápočtů a párování dobropisů, úhrada faktur v bance. Spolupráce s externí účetní, zpracování podkladů, faktur, výkazů, přehledy pohledávek. Podpora vedení společnosti.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání - VÝHODOU praxe v zajišťování chodu kanceláře - práce v systému ABRA - komunikativní znalost AJ (emaily, telefon) - prezentační a organizační schopnosti - samostatnost a spolehlivost - znalost účetních vazeb - práce s EXCEL - řidičský průkaz sk. B - uvítáme reference a foto
Nabízíme
- pracovní poměr na dobu neurčitou - nástup ihned nebo dle dohody - nástupní mzdu 35.000 Kč - mzda po zkušební době 40.000 Kč - roční bonus 1,5x měsíční mzda - pracovní dobu 8 - 16:30 hod - sick day, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti - pomoc při zaučení, pestrou práci a menší přátelský tým - zázemí české stabilní rodinné společnosti s historií