Informace o pracovním místě

Kühn Jitka, e-mail:

Nový kolega/nová kolegyně bude…
" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra
" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví
Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace v angličtině
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.04.2024
Mzda: 45 000 Kč/měs.
Počet míst: 10
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Základní
ID inzerátu: 4558883   Vloženo: 06.03.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!