Informace o pracovním místě

Mádlo Roland, e-mail:



Vaším úkolem bude

- jako první kontaktní bod pro naše zákazníky budete zajišťovat hladký chod našich projektů, služeb a platforem a pomáhat překonat jakékoli nadcházející problémy

- odpovídat na dotazy klientů ohledně našich aplikací a služeb prostřednictvím systémů

- provádět ruční testy a odstraňovat technické problémy související s našimi aplikacemi

- vést interní procesní dokumentaci

- to vše ve spolupráci s interními týmy i externími stranami



Co u Vás oceníme

o zkušenosti z oblasti Customer Care

o dobrou znalost angličtiny - denní komunikace a psaní dokumentace

o dobré komunikační a prezentační schopnosti, analytický přístup, orientace na zákazníka

o chuť se dále odborně vzdělávat a rozvíjet



Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.04.2023
Mzda: 45 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4337606   Vloženo: 10.02.2023
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓