Informace o pracovním místě

Náplň práce:
1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele
2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání
3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností
4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd.
5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty
6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána;
7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích
8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mailem
9. Komunikuje s dalšími obchodními partnery společnosti a pobočkami v zahraničí
10. Vytváření různých přehledů / databází / reportů v čínském jazyce pro mateřskou společnost
11. Další ad-hoc úkoly od vedení a další potřebné úkoly

Požadavky:
- Jazykové požadavky - znalost čínštiny slovem i písmem nutná, jedná se o práci pro čínské zákazníky společnosti a reporting mateřské společnosti, plynulá angličtina výhodou
- Min. pětiletá pracovní praxe výhodou
- Pokročilé komunikační a koordinační schopnosti, práce pod tlakem, svědomitost a odpovědnost

Výhody:
- Stravenky, další bonusy dle osobní dohody

Pracovní místo bude obsazeno v rámci programu Vysoce kvalifikovaný zaměstnanec

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 15.01.2021
Mzda: 60 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4311539   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓