Informace o pracovním místě

Požadujeme:
- alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory
- výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru)
- orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
- zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu
- zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele
- odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy
- pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4):
standardní zaměstnanecké benefity

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.10.2021
Mzda: 65 000 - 75 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4305869   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓