Informace o pracovním místě

MÍSTO VÝKONU : Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4

Kontakt:Anna Mazurová, e-mail:

Upřesňující informace:
Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Správa dashboardů/ticketů. Monitoring of the customer's infrastructure, communication with the customer, troubleshooting. Previous experience with IT support required. Willingness to work on 24x7 shifts. Dashboard/ticket management.

Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Cafeteria
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 03.03.2022
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč/měs.
Počet míst: 5
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4305404   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Může se tato práce někomu hodit? Sdílejte inzerát.