Informace o pracovním místě

Kontakt: e-mail:

Upřesňující informace :
Znalosti a dovednosti kandidata:
o Organizační schopnosti a schopnost stanovit priority
o Vynikající verbální komunikace pro zajištění pevné komunikace se zákazníkem telefonicky a osobně v anglickem jazyce
o Vynikající písemné komunikační dovednosti včetně správné gramatiky
o Zaměření na zákazníka a orientace na služby, proaktivni pristup
o Schopnost pracovat jako součást týmu
o Analytické schopnosti a řešení problémů
o Znalost sady Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)
o Znalost SAP, WD vyhodou
o Zkusenost s HR administrativnimi procesy vyhodou
o Angličtina (pokročilá komunikativni - odpovidajici urovni B2/C1) podminkou, k tomu druhy jazyk take na pokročile komunikativni urovni podminkou. Moznosti druheho jazyka: nemcina, francouzstina, holandstina. Cili: anglictina + nemcina; anglictina + francouzstina; anglictina + holandstina. Znalost ceskeho jazyka neni podminkou ani preferenci.

Shanime uchazeče se 3 jazykovymi kombinacemi:
Anglictina + nemcina
Anglictina + francouzstina
Anglictina + holandstina

Napln prace:
Priprava dokumentu (smlouvy, vypovedi), sprava dat v systemu (SAP, Workday), priprava reportu benefitu a absenci, komunikace napric spolecnosti ohledne konkretnich temat/pozadavku, prace s ticketovym systemem.
Zaměstnanecké výhody: 25 denní dovolenáo Firemní notebook o Poukázka na stravování o Multisport karta o Cestovní a volnočasové výhody (Benefit Plus karta) o obcerstveni na pracovisti o hybridni model (vetsinu casu home office s obcasnym dochazenim do kancelare v Praze)

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.07.2022
Mzda: 38 000 - 50 000 Kč/měs.
Počet míst: 4
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4302377   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓