Informace o pracovním místě
DoDo je k nezastavení, rosteme každým rokem nejen v ČR, ale i v zahraničí. Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí. Je pro nás velmi podstatné plánovat a koordinovat směny a časová okna našich kurýrů, kteří se starají o to, aby bylo vše skvěle doručeno. Proto hledáme parťáka na pozici Koordinátor kurýrní služby. Jdeš do toho s námi? Jaká bude Tvoje pracovní náplň: - zodpovídání za plánování/zpřesňování časových oken/směn pro plnění služeb dodavateli na měsíčním, týdenním a denním rozpisu - zodpovídání za naplnění potřebných počtů kurýrů/dodavatelů - komunikace s dodavateli přepravních služeb v oblasti plánování a o změnách časových oknech/směn - komunikace potřeby s oddělením lidských zdrojů společnosti - dohlížení a komunikuje s určenou osobou nad typologií plánování směn - řešení smluv dodavatelů, odměňování a sankce a všechny další náležitosti s tímto spojené
Požadujeme
- uživatelská znalost Excelu - praxe na obdobné pozici, ideálně z prostředí logistiky, výroby - smysl pro detail, zodpovědnost, spolehlivost - časová flexibilita a psychická odolnost, týmový hráč - komunikativního a asertivního ducha a hlavně chuť pracovat
Nabízíme
- být součástí týmu DoDo - možnost naučit se něco nového a posunout se dál - pružnou pracovní dobu - pracoviště Praha - Počernice - firemní benefity a akce jako teambuildingy, večírky, firemní akce - nástup možný ihned nebo dle dohody