Informace o pracovním místě
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“. Termín nástupu: ihned nebo 8. dubna 2019 Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr Pracovní náplň: - vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat - vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence - správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností - zákaznický servis - podpora chodu kanceláře - práce vhodná i pro absolventy Těšíme se na novou posilu našeho týmu! Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
Požadujeme
- příjemné vystupování a komunikativnost - časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost - ochota učit se novým věcem - znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook) - anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
Nabízíme
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-) - zázemí stabilní společnosti - motivující finanční ohodnocení 21000,- Kč /měsíc - hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj) - stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem - další benefity: Slevy na firemní zboží (obuv, luxusní doplňky), Vánoční poukázky, Finanční prémie - odměny