Informace o pracovním místě
Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a používáte angličtinu a němčinu každý den, pak hledáme právě vás! • Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií • Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech • Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti • Budete komunikovat v angličtině a němčině s našimi zákazníky především v německy mluvících zemích ( Německo, Rakousko, Švýcarsko), ale i na jiných trzích a řešit jejich potřeby a požadavky • Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími • Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
Požadujeme
• Jste empatický a orientovaný na zákazníka • Domluvíte se dobře anglicky a německy (min. B1) a nedělá vám problém domluvit se i po telefonu, němčina převážně písemně • Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem • Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou • Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word) • Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
Nabízíme
• Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyk • 1-2x v týdnu práce z kanceláře, ostatní dny možnost pracovat z domova • 5 týdnů dovolené • Příspěvek na stravování • Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce • Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují • Neformální pracovní prostředí • Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího • Nástup přímo pod firmu do kmene