Administrativní podpora 20h/měsíčně
OdpovědětInformace o pracovním místě
Pro společnost sídlící v Plzni hledáme kandidátku na pozici administrativní podpory na 20h/měsíčně.
Pozice je vhodná pro maminky na mateřské/rodičovské dovolevé.
• Zpracování podkladů, smluv, cestovních příkazů, komunikace s účetní, správa datové schránky
• Jedná se o práci z domova (pouze 2x v měsíci je potřeba fyzická účast na pobočce)
Požadujeme
• Pozice je vhodná jako přivýdělek k mateřské/rodičovské dovolené
• Angličtina nebo němčina na mírně pokročilé úrovni
• Ochota pro dlouhodobou spolupráci (alespoň dva roky)
Nabízíme
• Pracovní doba na předchozí, většinou týdenní domluvě
• Nástup možný od 6/2024
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.