Informace o pracovním místě
Pro naši provozovnu v Plzni hledáme referenta/tku administrativy a logistiky.
Náplň práce:
• zadávání faktur/dodacích listů/dobropisů a dalších dokladů ke zboží
• zadávání přijatých objednávek, jejich kontrola a fakturace
• fakturace zboží a služeb, koordinace expedice a příprava zboží
• realizace skladových operací v interním IS a servisním systému, agenda vratek
• správa salda a upomínek
• administrace ceníku a internetového obchodu
• archivace dokumentů
• zajištění provozu kanceláře
Požadujeme:
• minimálně úplné střední odborné nebo SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
• znalost práce na PC a MS Word, Excel, Outlook, výhodou znalost Abra Flexi
• schopnost práce v kolektivu, pečlivost, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
• zdravotní stav vhodný pro uvedenou pracovní pozici a trestní bezúhonnost
• řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
• hlavní pracovní poměr, plný úvazek
• pružná pracovní doba min. do 16:00
• vhodné i pro absolventy – zaškolíme a zaučíme
• nadstandardní finanční ohodnocení
• zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravu 115 Kč/den, zdravotní volno, možnost prodloužení dovolené, zaměstnanecké slevy a práce z domova)
• stabilní zázemí ryze české společnosti s více než dvacetiletou historií
• kancelářskou práci v mladém kolektivu
• možnost uplatnit své zkušenosti, znalosti a nápady
Informace pro uchazeče:
Místo pracoviště: Plzeň, Kollárova 1
Nástup: podle dohody, ideálně 04 – 06/2024
Doplňující informace: Mgr. Jiří Blažek,,
V případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete prosím informace o vás nebo váš strukturovaný životopis spolu s telefonickým a emailovým kontaktem na adresu nebo zavolejte na tel. číslo.