Informace o pracovním místě

Pracovní smlouva na dobu určitou po dobu 1 roku.

Do našeho týmu poprodejních služeb hledáme nové kolegy, kteří se budou starat o rozvoj online platforem a správy zákaznických licencí a přístupových oprávnění

Vaše úkoly
- budete vytvářet a integrovat plán vybraných produktů s cílem dosáhnout stanovených KPI
- budete hlavní kontaktní osobou zodpovědnou za komunikaci s FrontEnd vývojáři a zákazníky, budete zodpovídat za implementaci a nasazení systému v rámci stanovených procesů
- vyhodnocovat chování zákazníků a navrhovat úpravy pro další vývoj zákaznických aplikací
- zodpovídat za komunikaci s externími dodavateli a zajišťovat integraci dodávaných systémů

Váš profil
2-3 roky zkušeností v oblasti digitalizace a rozvoje prodejních online platforem
Zkušenosti v oblasti řízení produktu dle agile a SCRUM metodiky
Zkušenosti v oblasti řízení přístupových oprávnění a uživatelské identifikace
Zkušenosti s analytikou webových rozhraní (sledování, měření atp.)

English
We are looking for new colleagues in our after-sales team who will take care of the development of online platforms and the management of customer licenses and access permissions

Your Tasks
- You will create and integrate a plan of selected products in order to achieve the specified KPI
- you will be the main contact person responsible for communication with FrontEnd developers and customers, you will be responsible for the implementation and deployment of the system within the specified processes
- evaluate customer behavior and propose adjustments for further development of customer applications
- be responsible for communication with external suppliers and ensure integration of supplied systems

Your profile (Váš profil)
2-3 years of relevant working experience - significant experience in digitalization of sales processes & online platform development in an international environment
Experience as digital product owner including Agile and Scrum working methodologies
Experience with Identity and Access Management solutions highly preferred
Experience with web analytics, tracking & measuring tools and techniques

Zaměstnanecké výhody:
Zaškolení v dané problematice a možnost kariérního růstu
* Spolupráci na mezinárodních projektech
* Práci se špičkovými technologiemi v moderním prostředí
* Příspěvek na jazykové vzdělávání
* Pružnou pracovní dobu a flexibilní časové konto
* Rozšířená možnost práce z domova a 25 dní dovolené
* Roční odměny a pravidelné navyšování mezd dle výkonu
* Příspěvek na home office a penzijní/životní pojištění
* Stravenkový paušál, benefit program Cafeterie a další

Pracoviště: Plzeň, Plzeň
Datum nástupu: 01.04.2024
Mzda: 75 000 - 105 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4556953   Vloženo: 01.03.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!