Informace o pracovním místě

ŽIVOTOPIS zasílejte na e-mail:

Administrativní a ekonomické znalosti, zkušenost s vedením lidí
Náplň práce:
o samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu)
· provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting
· podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování
· zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen
· vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně
· motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby
· zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
· příprava prodejny na pravidelnou inventuru
· péče o vzhled a čistotu prodejny

Nabízíme:

o práce v rozvíjející se společnosti - možnost kariérního postupu
o dvousložkový plat (fix prémie)
o slevy na zaměstnanecké nákupy
o propracovaný systém zaškolení a interního vzdělávání
o flexibilní pracovní doba
o stravenky v nadstandardní hodnotě

Pracoviště: Plzeň, Plzeň
Datum nástupu: 02.04.2024
Mzda: 31 000 Kč/měs.
Počet míst: 2
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4496626   Vloženo: 30.10.2023
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓