Informace o pracovním místě

Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.

Zaměstnanecké výhody: Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál, příspěvek na mobilní telefon, služební SIM karta, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení

Pracoviště: Plzeň, Plzeň
Datum nástupu: 02.05.2024
Mzda: 16 125 - 18 000 Kč/měs.
Počet míst: 3
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4473356   Vloženo: 20.09.2023
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.