Informace o pracovním místě

Náplň práce (oblast logistika/transport): Poskytování profesionální zákaznické podpory a to jak telefonicky, tak v e-mailové komunikaci - v cizím jazyce; Hledání a realizace smysluplných a efektivních řešení ve stresových situacích, zaměření na důležité detaily; Zjišťování a včasné řešení zákaznických dotazů; Správné nastavení priorit v dynamickém, rychle se měnícím prostředí logistiky
Požadavky:
aktivní uživatel MS Office; profesionální komunikace v angličtině (min. B2), znalost francouzštiny, španělštiny nebo němčiny výhodou; odolnost vůči stresu; silná orientace na zákazníka; ochota učit se.
Při zkrácením úvazku min. 30 hod/tydne - mzda bude snížena proporcionálně.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené za kalend. rok, stravenkový paušál; vzdělávací program; občerstvení na pracovišti; odměny k výročí, částečná práce z domova možná atd.

Pracoviště: Plzeň, Plzeň
Datum nástupu: 01.08.2023
Mzda: 35 458 - 39 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4433690   Vloženo: 12.07.2023
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓