Logistický administrativní referent
OdpovědětInformace o pracovním místě
Máš předchozí zkušenost v logistice alespoň jeden rok a angličtinu pro běžnou komunikaci ?
Pokud hledáš firmu, která ti umožní po zaučení i 2 dny pracovat z domova a moderní zázemí, pošli nám svůj životopis.
• zpracování objednávek od zákazníků
• zadávání skladových zásob do interního systému
• příprava dokumentace + správa přijatých faktur
• pravidelný reporting
• spolupráce napříč celou firmou - sklad, projektový tým
• účast na pravidelných meetingách
• komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci
• zlepšování logistických procesů
• řešení případných reklamací
Požadujeme
• předchozí praxe v logistice - výrobní logistika, sklad (1-2 roky)
• ŘP B
• angličtina alespoň na úrovni B1/B2 - komunikace převážně písemnou formou
Nabízíme
• nástupní mzda 36 000 Kč, po zkušební době navýšení
• 13. plat
• částečný homeoffice (2 dny v týdnu)
• flexibilní pracovní doba
• dotované stravování ve firemní kantýně
• přípsěvek na volnočasové aktivity v podobě benefitní karty
• sick days
• 25 dní dovolené
• vzdělávací kurzy v pracovní době
• jazykové kurzy
• důkladné zaškolení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.