Informace o pracovním místě
Baví Tě personalistika? Rád pracuješ a mluvíš s lidmi? Máš proklientský přístup? Tak to s námi zkus! Co umíš oceníme, co neumíš naučíme. Tvojí náplní práce bude: • spolupráce na náboru zaměstnanců z ČR a zahraničí • operativní řešení požadavků zaměstnanců i firem • koordinace a péče o přidělené zaměstnance - zajištění a doprovod zaměstnanců na úřady, vstupní lékařské prohlídky atd. • související administrativa (příprava pracovních smluv, rozpisů směn, různých potvrzení pro zaměstnance, sledování a evidence docházek, tvorba reportů, atd.)
Požadujeme
• min. SŠ vzdělání zakončené maturitou • praxe na obdobné pozici výhodou • znalost výrobního prostředí výhodou • velmi dobrou znalost práce na PC (Excel a Word) • aktivního řidiče s řidičským oprávněním sk. B • komunikativní znalost polského jazyka velkou výhodou • velmi dobré a příjemné vystupování, výborné komunikační schopnosti, samostatnost, schopnost přijmout zodpovědnost • časovou flexibilitu
Nabízíme
• tým profesionálů v oboru a 100% podporu a zaškolení • zajímavou mzdu a navazující systém finančních bonusů • mobilní telefon + notebook • firemní automobil k dispozici • příspěvek na stravování formou stravenek • 25 dnů dovolené • dotovaná jazyková výuka - možnost využití 80% příspěvku na jazykové vzdělání • odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity