Informace o pracovním místě
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: jmenování do funkce od 1. 7. 2024 CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - řízení, organizace a kontrola činnosti příspěvkové organizace při dodržování platných zákonů a dalších obecně závazných právních předpisů, - odpovědnost za plnění úkolů hlavní činnosti organizace v oblasti poskytování sociálních a sociálně zdravotních služeb, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a v souladu se standardy kvality sociálních služeb podle vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: • domov pro seniory, • domov se zvláštním režimem, • odlehčovací služba, • odborné sociální poradenství, • stravování, • půjčování kompenzačních pomůcek osobám se sníženou soběstačností, - odpovědnost za řádné hospodaření organizace včetně hospodaření s majetkem (inventarizace, zajišťování investic a oprav budov, zajišťování údržby a revizí), - průběžné informování občanů o činnosti organizace (články v místním tisku, na webu organizace a webu města, popř. s využitím sociálních sítí). POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, - minimálně 5 let praxe ve vedoucí funkci, - znalost problematiky fungování, financování a řízení příspěvkových organizací, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, - výborná znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - manažerské dovednosti, výborné komunikační schopnosti, dobrý písemný projev, - flexibilita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikační dovednosti, - vysoké pracovní nasazení. VÝHODOU: - praxe ve vedoucí funkci, - praxe ve vybraných účetních jednotkách dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (např. města a obce, organizační složky státu, příspěvkové organizace apod.), - základní znalost anglického nebo německého jazyka, - řidičské oprávnění pro skupinu vozidel „B“. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 12. 4. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Město Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte nápisem: „Výběrové řízení 3/2024 - ředitel/ka Domova důchodců Ústí nad Orlicí – neotvírat“ Případné dotazy zodpoví: Jiří Preclík, místostarosta města, tel.:, Mgr. Ivana Nečekalová, vedoucí OSS MěÚ, tel.:.