Informace o pracovním místě
Firma BONTÉ CLASS, s.r.o. hledá do svého týmu kolegu/ kolegyni na pracovní pozici Administrativní pracovník/ pracovnice. Místo výkonu jsou Sezemice ( u Pardubic). Pracovní doba je ve všední dny od 8:00-16:00 ( po dohodě možné pozměnit). Hlavní pracovní náplní je zpracování interních dokladů. Součinnost při inventarizacích. Zpracování podkladů k fakturaci. Zajišťování chodu kanceláře a drobných nákupů. Vyřizování emailů a případná telefonická komunikace. V případě zájmu prosím zašlete životopis s průvodním dopisem na níže uvedený email.
Požadujeme
Základní znalost práce na PC. Práce s MS Office - převážně Excel, Word a Outlook. Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič. Samostatnost, ochotu učit se novým věcem, logické myšlení, spolehlivost a zodpovědnost.
Nabízíme
Pracovní doba od pondělí do pátku (svátky a víkendy volné). Možná změna v pracovní době 8 - 16 hod. Osobní ohodnocení a možnost firemního růstu. Fajn kolegyni ve společné kanceláři :) . Stravování ve vlastní restauraci. Firemní mobilní tarif a notebook. Mzda 19.000 - 26.000 Kč + po zapracování osobní ohodnocení.