Informace o pracovním místě

Nástup 1.7.2024 nebo dohodou.

Úředník/úřednice:administrativní podpora vedoucí oddělení včetně evidence a archivace dokumentů, agenda nájemních smluv na městské byty, admin.činnost u vymáhání pohledávek mimo daňový řád, plnění úkolů člena přestupkové komise, zveřejňování smluv a objednávek v registru smluv, vyvěšování písemností na úřední desku a další činnosti dle pokynů nadřízeného

Požadavky: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, výborná znalost pravidel českého pravopisu a gramatiky, velmi dobré komunikační schopnosti, vysoká odolnost vůči stresu, přesnost, samostatné rozhodování a řešení problémů, časová flexibilita,

Výhodou: praxe v úřadu územního samosprávného celku, zkouška z kancelářského psaní

Platové podmínky: 9.plat.třída, po zapracování osobní ohodnocení, odměny a benefity

Bližší info: www.mestoprelouc.cz (úřední deska). Písemné přihlášky do 30. 4. 2024 do 11:30 hod.).

Pracoviště: Přelouč, Přelouč
Datum nástupu: 01.07.2024
Mzda: 28 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4581081   Vloženo: 14.04.2024
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...