Informace o pracovním místě
Pozice koordinátora je v agentuře klíčovou. Koordinátor je prostředníkem mezi naší společností a personálním či výrobním oddělením našeho zákazníka. Jde o pozici, která vyžaduje perfektní organizační schopnosti, pozitivní myšlení, zodpovědnost, nekonfliktní přístup a loajálnost. Náplň práce: - Vedení týmu koordinátorů zakázek ve svěřeném regionu. - Organizace a vedení výběrových řízení pro agenturní zaměstnance. - Spolupráce s náborovým oddělením společnosti. - Organizace nástupů. - Pohovory s novými uchazeči ( testování jejích dovedností ). - Organizace lékařských prohlídek. - Ubytování zaměstnanců ( kontrola ubytoven ). - Zpracování a evidence docházky ( kontrola na pracovišti ). - Administrativní příprava podkladů pro mzdy. - Pravidelný reporting. Co od Vás očekáváme: - Časová flexibilita. - Perfektní vyjednávací a komunikační schopnosti. - Přirozená vůdčí osobnost s přátelským přístupem. - Zkušenosti s vedením týmu. - Základní znalost zákoníku práce. - Spolehlivost a loajálnost. - Aktivní řidič(ka), sk. B.. - Schopnost školit BOZP a PO - Povědomí o GDPR. - Co Vám můžeme nabídnout: - Zázemí stabilní společnosti. - Zodpovědnou práci a fajn kolegy. - Mobil, notebook a auto. - Flexibilní pracovní doba. ·