Informace o pracovním místě
Hledáme asistenta/ku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude: - administrativní činnost a vedení kancelářské agendy, - objednávání kancelářských potřeb - příprava podkladů pro mzdy, evidence docházky zaměstnanců na DPP pro účetní - vystavování objednávek, po zaškolení vypracování smluv dle požadavků jednatele společnosti - zadávání faktur do účetního programu Pohoda - obsluha kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování) - tvorba výkazů a interních tabulek
Požadujeme
ÚSO vzdělání, flexibilita, schopnost a ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B, dobrá znalost práce v MS OFFICE, příjemné vystupování, kolegiální a aktivní přístup, schopnost týmové spolupráce, praxe v administrativě a znalost práce v programu Pohoda velkou výhodou. V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš profesní životopis na uvedenou e-mailovou adresu. Předem děkujeme všem zájemcům. Odpovíme jen těm, kteří splní naše kritéria.
Nabízíme
Notebook a telefon i pro soukromé využití. Příspěvek na stravné. 4 týdny dovolené. Různorodou a samostatnou práci. Práci v příjemném prostředí.