Informace o pracovním místě
Nástup dohodou.. Náplň práce: - Vedení jednoduchých přehledů, statistik, evidencí. - Vykonávání administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí. - Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky. - Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence. - Zaprotokolování, třídění písemností a vedení jejich evidence. - Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál, kavárna, kanceláře atd.). - Zajišťování chodu recepce, uzamykání a kontrola zabezpečení Centra Kosatec. Požadujeme: - organizační schopnosti, komunikativnost - statut osoby zdravotně znevýhodněné nebo invalidního důchodce - odolnost vůči stresu - hmotnou zodpovědnost (práce s penězi), výpis z trestního rejstříku - zkušenost s prodejem - zdravotní průkaz Nabízíme: - nástup na pracovní smlouvu - zkrácený úvazek: 4 hodiny denně - pracovní doba: dvousměnný provoz, ranní 8:00 - 12:30, odpolední 12: 30 - 17:00 - příjemné pracovní prostředí, benefitní zaměstnanecký program - zázemí stabilní organizace Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecký benefitní systém První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá).