Informace o pracovním místě
Jste technicky založení, asertivní, časově flexibilní a chcete řídit svůj tým? Pokud je vaše odpověď ANO, přidejte se k přední české společnosti v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií a získejte zajímavou práci s možností osobní realizace. Náplň práce: • Řízení odborných a technologických postupů všech integrovaných facility služeb (Technická správa budov a další podpůrné služby) • Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektech zákazníka, v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy • Dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti • Provádění kontrol kvality poskytovaných služeb podle smlouvy s klientem • Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS,QMS atd. • Schvalování objednávek a kontrola dodržování technologické kázně (objednáváno u určených dodavatelů) • Řešení žádostí a stížností zákazníka, nebo zaměstnance Požadavky: • SŠ technického směru • AJ na úrovni B2 - NUTNÁ • Zkušenost s řízením zakázek v oblasti průmyslu, obchodních center, nebo administrativních budovách – PODMÍNKOU (alespoň 2 roky) • Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám • Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu • Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu • Dobrou znalost práce s MS Office Nabízíme: • Odpovídající finanční ohodnocení • Samostatnou, odpovědnou pozici • Firemní vozidlo • Služební notebook a mobilní telefon • Program na zvyšování kvalifikace (firemní vzdělávání) • Zvýhodněné volání O2 • Příspěvek na stravování • Happy days Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.