Informace o pracovním místě
Na nově vytvořenou pozici v týmu akvizičních obchodníků hledám akční a pečlivou kolegyni/kolegu na pozici administrativní podpory (back office) v oboru nákupu, správy a pronájmu nemovitostí. Čeká Tě pestrá a samostatná práce, žádné vaření kávy či kopírování dokumentů - u nás je je specialista back office plnohodnotnou součástí týmu! I proto hledáme angažovaného člověka, který bude obchodníky stínovat a pokud bude mít zájem, může se časem samostatným obchodníkem i stát!
Náplň práce:
• vedení back office agendy obchodního týmu • hledání akvizičních příležitostí přes specializované weby • sledování realitních serverů a dalších portálů s nabídkami nemovitostí • vyžádání podkladů k nemovitostem od majitelů, úřadů a dalších institucí • příprava prezentací pro obchodníky • reporting a další ad-hoc úkoly pro odděleníPožadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání • praxe na obdobné pozici (reality, obchod, úřady apod.) • AJ na komunikativní úrovni • práce na PC (MS Office) • asertivní a prozákaznický přístup • pečlivost a dobré komunikační schopnosti • kultivovaný projev a reprezentativní vystupování • řp. B
Nabízíme
• stabilní zaměstnání s fixní mzdou a bonusovou složkou • kanceláře v centru Pardubic • 25 dnů dovolené a 3 sickdays • Multisport kartu • dotované stravné • a další zajímavé benefity...
V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis vč. fotografie přes "odpovědět"
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.