Informace o pracovním místě

Nástup dohodou..

Náplň práce:

- Vedení jednoduchých přehledů, statistik, evidencí.

- Vykonávání administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí.

- Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky.

- Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence.

- Zaprotokolování, třídění písemností a vedení jejich evidence.

- Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál, kavárna, kanceláře atd.).

- Zajišťování chodu recepce, uzamykání a kontrola zabezpečení Centra Kosatec.

Požadujeme:

- organizační schopnosti, komunikativnost

- statut osoby zdravotně znevýhodněné nebo invalidního důchodce

- odolnost vůči stresu

- hmotnou zodpovědnost (práce s penězi), výpis z trestního rejstříku

- zkušenost s prodejem

- zdravotní průkaz

Nabízíme:

- nástup na pracovní smlouvu

- zkrácený úvazek: 4 hodiny denně

- pracovní doba: dvousměnný provoz, ranní 8:00 - 12: 30, odpolední 12: 30 - 17:00

- příjemné pracovní prostředí, benefitní zaměstnanecký program

- zázemí stabilní organizace

- mzda: od 10 150,- Kč

Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecký benefitní systém

První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá).

Pracoviště: Pardubice, Pardubice
Datum nástupu: 15.04.2024
Mzda: 10 150 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4576289   Vloženo: 06.04.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓