Informace o pracovním místě
Nástup: ihned / dle dohody. Pracovní smlouva: HPP na dobu neurčitou. Pracovní náplň: - plánování a organizace výroby, zadávání dat do systému - zpracování denních objednávek a jejich reporting - plánování a organizace směn ve spolupráci s vedoucím výroby - každodenní komunikace se zákazníky, vyřizování jejich požadavků - zajišťování přepravy - spolupráce s vedoucími směn - zpracování a pravidelná aktualizace reportů Požadujeme: - zkušenosti s plánováním výhodou – není podmínkou - pečlivost, zodpovědnost a samostatnost - velmi dobré organizační schopnosti Co na oplátku získáte od nás a co Vám nabízíme: - Důležitou praxi v mezinárodní logistické společnosti, kde budete pracovat ve skvělém kolektivu! - Po dobu 3 měsíců, kdy se navzájem budeme testovat dostanete v součtu 10 000 Kč jako bonus za nástup. - Pokud nejste fanda vaření, je zde možnost si objednat oběd, který za Vámi přijede až do firmy. - Zároveň Vám na obědy přispějeme v podobě stravenkového paušálu. - Možnost využít hrazeného jazykové kurzu angličtiny přímo v naší společnosti - Jste dárcem krve? Odměníme Vás za to. - Možnost využít zvýhodněný mobilní tarif, který je speciálně nastaven pro naše zaměstnance. - Jakmile v naší společnosti odpracujete 3,5 či 10 let, budete za to náležitě odměněni. - Běháte, hrajete badminton, bowling či jiný sport na závodní úrovni? Přispějeme Vám na sportovní aktivity při prezentaci firmy a jako benefit Vám zprostředkujeme příspěvek na sport, kulturu a volný čas formou Multisport karty. - Na stmelování týmu nezapomínáme, a proto pořádáme pravidelné teambuildingové aktivity. Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.