Informace o pracovním místě
Náplň práce: objednání, příjem a výdej náhradních dílů na vozy našim automechanikům. Každodenní komunikace se zákazníky i kolegy ze servisu. Vedení skladového hospodářství, inventury, pultový prodej náhradních dílů a příslušenství. Manipulace se zbožím (fyzický příjem zboží). Požadavky: praxe ve skladu náhradních dílů na osobní vozy výhodou; nutná velmi dobrá znalost náhradních dílů na osobní vozy; uvítáme znalost programů Helios, Etka, Elsa; aktivní přístup, samostatnost, spolehlivost. Zaměstnanecké výhody: zázemí stabilní společnosti, která je na trhu 25 let; moderní pracovní prostředí, ve kterém se budete cítit dobře; motivující finanční ohodnocení (základní složka + odměny); kvalitní zaškolení zkušenými kolegy; samozřejmostí je příspěvek na stravování, výhodný tarif od mobilního operátora pro celou rodinu a další; přátelská a pozitivní atmosféra ve firmě a fajn kolegové, kteří dělají, co je baví; vstupenky na sportovní utkání pardubického hokejového týmu a další sportovní akce První kontakt e-mailem.