Informace o pracovním místě
Nástup dle dohody. Hlavní pracovní náplní je komunikace s anglicky mluvícími klienty, vyřizování objednávek a domlouvání dopravy. Náplň práce spočívá ve vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek po celém světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Dále vítání a ohlašování návštěv a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování. Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu. Zaměstnanecké výhody: Práce na jednosměnný provoz, finanční zvýhodnění nekuřáků, prémie za aktivitu. Místo vhodné pro absolventy a OZP. První kontakt emailem nebo telefonicky v době 07:30 - 16.00.