Informace o pracovním místě
Hledáme účetní, která by docházela do firmy na podvojné účetnictví (s.r.o.) s přesahem do zpracování mezd na zkrácený úvazek, popřípadě jen některé dny v týdnu. Účetnictví a skladovou evidenci máme v systému ABRA Flexi. Veškeré podrobnější informace po domluvě na schůzce. Pracovní náplň: • Měsíční zpracování mezd • Veškerá komunikace s ČSSZ, zdrav. pojišťovnami a úřadem práce • Vedení databáze zaměstnanců v informačním systému (zadávání, změny ukončování atd.) • Evidence a účtování faktur přijatých, vydaných, pokladny • Účtování bankovních výpisů • Zpracování podkladů pro měsíční účetní závěrky a roční závěrku • Příprava podkladů pro daňové poradce • Evidence / účtování majetku a odpisů • Podvojné účetnictví • Zpracování podkladů a interních dokladů • Práce v systému ABRA Flexi
Požadujeme
• SŠ vzdělání • Minimálně 1 rok praxe v oblastí účetnictví • Samostatnost, pečlivost a odpovědnost • Znalost práce na PC (Excel, MS Outlook, Word) • Znalost programu ABRA Flexi (není podmínkou) • Schopnost týmové spolupráce
Nabízíme
• Flexibilní pracovní dobu • Samostatnou a zodpovědnou práci • Práci v přátelském týmu • Káva, čaj a další nápoje na pracovišti