Informace o pracovním místě
Jsi komunikativní, nedělá ti problém práce s lidmi spojená s administrativou a chceš pracovat v pohodovém kolektivu? Pokud je tvá odpověď ANO, přidej se k nám a získej stabilní práci, která tě bude bavit! Tvojí náplní práce bude každodenní podpora ředitele společnosti, koordinace činností spojenými s chodem kanceláře, administrativa a kontrola dokumentů. Od tebe požadujeme organizační schopnosti, dobrou znalost MS Office – hlavně Excel a Word. Neobejdeš se bez zodpovědnosti, pečlivosti a umění improvizace. Také od tebe potřebujeme minimálně SŠ vzdělání. Za tvé schopnosti ti dáme nástupní mzdu 24 000 Kč, pracovní dobu PO-PÁ – 8:00-16:30 h, pohodové pracovní prostředí v centru Pardubic. Samozřejmostí jsou stravenky, notebook, telefon. Neváhej a pošli svůj životopis!
Požadujeme
- Dobrá znalost MS Office - především Excel, Word - minimálně SŠ vzdělání - dobré organizační schopnosti - zodpovědnost - pečlivost
Nabízíme
- nástupní mzda 24 000 Kč/měsíc - po zapracování navýšení mzdy - pravidelná pracovní doba - zaměstnanecké benefity - snadno dostupná lokalita