Informace o pracovním místě
Láká Vás práce s lidmi? Baví Vás účetnictví, daně a ekonomika podnikatelských subjektů? Tak zkuste začít pracovat jako účetní asistent(ka) a to při studiu, mateřské dovolené prozatím alespoň v rozsahu 16-20 hodin týdně a to formou praxe, brigády či zkráceného pracovního úvazku. Vaším úkolem bude: - vedení agendy kanceláře - administrativní podpora pro jednotlivé týmy společnosti, - zpracování podkladů k fakturaci - příprava a shromažďování dokladů, podkladů od jednotlivých klientů, - zpracování prvotních dokladů (pokladna, banka, přijaté faktury, vydané faktury, ...) pro klienty společnosti - příjem a třídění pošty - příjem a komunikace s firemními klienty, - udržování znalostí v oblasti účetnictví a daní na vysoké odborné úrovni
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent) -základní teoretickou znalost účetnictví a daňové evidence - obecnou orientaci v daňové problematice, - uživatelskou znalost programů WORD, EXCEL - dobré komunikační, analytické a organizační schopnosti, příjemné telefonické i osobní komunikativní vystupování - samostatnost a aktivní přístup - smysl pro zodpovědnost, pečlivost, systematičnost - ochotu se vzdělávat a učit se novým věcem - řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
zajímavou a samostatnou práci s možností seberealizace - příjemné pracovní prostředí - odpovídající platové podmínky (dle pracovního výkonu) - stravenky, příspěvek na sport / kulturu / volný čas - zaškolení do potřebných technologií a podnikových procesů - pravidelné odborné vzdělávání - možnost profesního růstu - flexibilní začátek/konec pracovní doby - možnost občasné práce z domova, - nástup možný ihned - pracoviště v Pardubicích