Informace o pracovním místě
Zajištění požadované kvality vstupních komodit/materiálů Řešení nalezených neshod Komunikaci se zákazníkem a dodavateli týkající se kvality vstupních materiálů Řešení chybových stavů a problémů ve výrobě, přípravu postupů a vytváření instrukcí Reporting chybovosti a návrh následných nápravních opatření
Požadujeme
Domluvíte se anglicky Jste technicky zaměřený/á Dobře ovládáte MS Office – zejména excel, v kterém budete reportovat našemu zákazníkovi Disponujete dobrými komunikačními a prezentačními schopnostmi Jste samostatný/á a zodpovědný/á
Nabízíme
Flexibilní pracovní dobu s možností občasného homeoffice Příležitost dál růst a rozvíjet se. Široké portfolio benefitů: 5 týdnů dovolené, benefitní systém Cafeterie, mobilní tarify za velmi výhodné ceny pro Vás i Vaše blízké, příspěvek na penzijní připojištění, firemní fitness a kavárna, závodní stravování, slevy u našich partnerů a mnohem více!