Informace o pracovním místě

Kontakt: osobně 7.30-15.00 hodin, tel. 7.30-15.00, emailem

Náplň práce: Pořizování a zajišťování oběhu účetních dokladů, účtování svěřeného typu transakcí, zpracování DPH,KH a SH, závěrkové účetní práce, zpracování docházek a podkladů pro mzdy, archivace dokladů a správa spisovny, tvorba ekonomických reportů a analýz
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost českého podvojného účetnictví a českých účetních standardů, znalost daňových zákonů (zejména zákon o DPH a DPPO), orientace ve mzdové a personální oblasti, praxe v účetnictví na podobné pozici min. 2 roky, pracovitost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, znalost práce na PC: Excel - úroveň výborná, znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod.

Pracoviště: Zábřeh, Zábřeh
Datum nástupu: 02.05.2024
Mzda: 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4569604   Vloženo: 24.03.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.