Informace o pracovním místě

Náplň práce: Aktivní obchodní (akviziční) činnost, analýza finančních potřeb a záměrů klienta. Péče o stávající i nově získanou klientelu. Budování dlouhodobých vztahů s klienty. Kvalitní a profesionální poradenský servis. Pravidelné vzdělávání a rozvoj osobnosti. Odpovědnost za obchodní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb. Komunikace s centrálou a zajištění součinnosti. Účast na poradách.
Požadujeme: Komunikační a organizační dovednosti, příjemné vystupování a proklientský přístup, odpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu, trestní bezúhonnost a bezdlužnost. Praxe v oboru výhodou nikoli podmínkou. Minimální dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou. Schopnost pracovat v týmu. Výborná komunikace v českém jazyce.
Nabízíme: Intenzivní podporu při startu. Kvalitní a bezplatný systém zaškolení. Komplexní produktové portfolio. Možnost reálně ovlivnit svůj příjem. Reprezentativní kancelář. Benefity.
Kontakt: e-mailem.

Pracoviště: Šumperk, Šumperk
Datum nástupu: 01.04.2024
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4576299   Vloženo: 06.04.2024
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...