Informace o pracovním místě
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou REFERENT/KA ODDĚLENÍ DOPRAVY A KOMUNIKACÍ (výkon agendy speciálního stavebního úřadu) na Odboru dopravy Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Další požadavky: -stavební vzdělání nebo vzdělání v oblasti dopravy nebo veřejné správy - výhodou; -orientace v projektové dokumentaci dopravních staveb - výhodou; znalost následujících právních předpisů a jejich prováděcích předpisů: - zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění - zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění - zákon č. 183/2006 Sb., zákon o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění - zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, v platném znění - zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v planém znění - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění -praxe ve veřejné správě - výhodou; -dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti; -aktivní řidič s řidičským oprávněním skupiny B - podmínkou; -vhodné i pro absolventy; -pro výkon pozice bude nutné složit zkoušku zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků. Co nabízíme: příjemné pracovní prostředí, pružné rozvržení pracovní doby, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, stravovací a benefitní karta, příspěvek na penzijní připojištění, účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností) Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: -jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí následující doklady: -strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením -ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Přihlášku můžete doručit následovně: -prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01 -prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, personální oddělení, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01 -prostřednictvím datové schránky města Prostějova: mrtbrkb Obálka musí být vždy označena zn.: "VŘ - REFERENT/KA ODDĚLENÍ DOPRAVY A KOMUNIKACÍ". Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů (+ osobní ohodnocení dle pracovního výkonu) Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou Místo výkonu práce: Prostějov Termín pro podání přihlášky: do 22.04.2024 včetně Předpokládaný nástup: ihned po ukončení výběrového řízení, příp. dle možností vybraného uchazeče Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Jan Vejmělek, tel. č. nebo za personální oddělení Mgr. Zdeňka Bendová, tel.. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.