Informace o pracovním místě
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici pracovníka office manager do marketingové a komunikační agentury RPSC ideas s.r.o. Umíš pracovat samostatně, systematicky a administrativa ti nedělá problém? Pošli nám své CV s krátkým popisem, proč se právě Ty na tuto pozici hodíš. Možná hledáme právě Tebe.
Požadujeme
- Schopnost plánovat a organizovat si práci a čas - Výbornou znalost českého jazyka - Spolehlivost, samostatnost, systematičnost, pozitivní přístup, flexibilitu a loajalitu - Orientace v MS Office (Word, Excel, Outlook) - Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemný projev, protože součástí tvé práce bude mimo jiné komunikace s klienty - Facility management – správa administrativních budov - Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky - Obsluha kancelářské techniky Oceníme: - Ekonomické vzdělání výhodou - Znalost účetnictví výhodou - Dobrý obchodní duch - Praxe na podobné pozici - Zkušenosti s psaním textů - Rychlé psaní na PC
Nabízíme
- Plný či zkrácený úvazek - Finanční ohodnocení 27 000 Kč, po plném zapracování 33 000 Kč - Práce v centru Olomouce - Flexibilní přístup - Sickdays - Občasný homeoffice