Informace o pracovním místě
Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce ve stavebnictví? Skvělé! Právě hledáme do našeho týmu posilu na pozici Administrativní pracovník/ce. Výsledkem vaší práce budou správně vedené sklady firmy ve firemní databázi. Pod palcem tak budete mít evidenci stavebního nářadí, spotřebního materiálu a ochranných oděvů. Zároveň budete administrativní podporou pro BOZP a pro středisko doprava. Bát se ale nemusíte, nebudete na to sami. Kancelář budete sdílet s kolegy, kteří jsou vždy ochotni podat pomocnou ruku. Na této pozici vás bude čekat: • evidence nakoupeného materiálu a stavebního nářadí ve skladovém systému • vedení inventur skladu • vedení dokladů za realizované dodávky materiálu • administrativní podpora střediska dopravy (budete hlídat platnost technických kontrol, vyřizovat emailovou komunikaci) • administrativní podpora v rámci BOZP (čekat vás bude komunikace s externím poskytovatelem BOZP)
Požadujeme
• schopnost plánovat a dokončit věci • výborné komunikační a organizační dovednosti • výborná znalost práce na PC • znalost SW QI a systému HILTI výhodou • ŘP sk. B
Nabízíme
• Zázemí společnosti, která stavařinou žije a neustále hledá prostor ke zlepšení • Práci na hlavní pracovní poměr • Kancelář v blízkosti Olomouce – Pevnost 4, Bystrovany • Neformální firemní kulturu, kde všichni táhneme za jeden provaz • Nástupní mzdu 30.000 Kč • Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu, zaměstnanecké akce a další mezifiremní benefity