Informace o pracovním místě

Kontakt POUZE telefonicky - v pracovní dny od 8:00 do 14:30 nebo e-mailem.

Zajišťovat mzdovou agendu organizace ve spolupráci s vedoucím ekonomicko-administrativního úseku a ostatními vedoucími, což zahrnuje především:
shromažďování podkladů pro zpracování mezd, kontrolu pracovních výkazů,
zajištění komplexního zpracování mezd včetně zákonných odvodů,
zpracování a provádění zúčtování veškerých srážek u zaměstnanců a jejich převádění na příslušné instituce, včetně důchodového připojištění,
zajištění převodu mezd na bankovní účty zaměstnanců,
zpracování evidenčních listů důchodového pojištění a mzdových listů,
provádění ročního zúčtování daně z příjmů jednotlivých zaměstnanců,
zpracování hlášení zdravotním pojišťovnám, ČSSZ a dalším orgánům činným v této oblasti,
vystavování různých potvrzení pro zaměstnance,
zpracování příslušných zpráv do rozborů hospodaření organizace za uplynulé období,
zpracování evidenčních a statistických hlášení dle jednotlivých sociálních služeb, složek platu a skupin zaměstnanců,
vedení osobních spisů zaměstnanců v listinné i elektronické podobě,
ve spolupráci s vedoucími zaměstnanci zpracování plánu dovolených, vedení evidence dovolených, aktualizaci nároku na řádnou a dodatkovou dovolenou,
vedení evidence pracovních neschopností zaměstnanců, včetně souvisejících hlášení a statistiky,
provádění činností spojených s nástupem a odchodem zaměstnance (výpočet a ověření délky praxe, návrh platového výměru, vystavení zápočtových listů apod.),
zpracování a aktualizaci vnitřních směrnic.
Co od Vás požadujeme:
Vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření,
praxi v oboru,
schopnost samostatného rozhodování,
schopnost týmové práce,
právní a ekonomické povědomí,
znalost komplexního zpracování mezd včetně zákonných srážek, znalost provádění výběru zaměstnanců, jejich zaškolování, dalšího vzdělávání a hodnocení, tvorby organizačních struktur, pracovních náplní, statistických přehledů,
dobrá znalost práce na PC,
flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu,
připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
administrativní a organizační dovednosti,
profesionální přístup k práci,
bezúhonnost.
Výhodou je:
Praxe ve mzdovém účetnictví v platové sféře (příspěvkové organizace),
praxe s prací ve mzdovém a personálním programu PERM,
řidičský průkaz skupiny B.

Co Vám nabízíme:
Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením dle platné legislativy (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; platový tarif v závislosti na délce doložené praxe + osobní příplatek po uplynutí tříměsíční zkušební doby),
pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností jeho prodloužení,
možnost práce na home office,
služební notebook a telefon,
5 týdnů dovolené,
cenově zvýhodněné stravování,
možnost seberealizace a profesního růstu,
příspěvek na produkty spoření na stáří a benefitní karta pro kulturní a sportovní vyžití.

V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: nebo poštou či osobně na adresu: Klíč - centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28,
779 00 Olomouc:
Strukturovaný životopis
Přihlášku do výběrového řízení
Prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání
Souhlas se zpracováním osobních údajů

Pracoviště: Olomouc, Olomouc
Datum nástupu: 01.06.2024
Mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4595172   Vloženo: 09.05.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓