Informace o pracovním místě
Aktuálně rozšiřujeme tým Operátorů zákaznického centra v administrativní budově v Olomouci, kteří se starají o naše studenty i lektory z celé České republiky. Na této pracovní pozici budete každý den telefonicky komunikovat s našimi klienty a lektory a řešit jejich požadavky na průběh kurzů. Budete především domlouvat termíny lekcí, které budete plánovat, přesouvat či rušit. Případně budete řešit nenadálé situace, které mohou během doučování nastat. V průběhu celého procesu budete pracovat s našim interním systém, se kterým Vás naučíme pracovat.
Požadujeme
- Skvělé komunikační dovednosti a příjemný telefonický projev. - Uživatelskou znalost práce na PC. - Otevřenou komunikaci. - Výbornou znalost českého nebo slovenského jazyka. - Proklientský přístup, empatii, vstřícnost, pečlivost. - Chuť učit se nové věci a podílet se na rozvoji firmy.
Nabízíme
- Pracovní dobu Po - Pá 16:00 - 20:00. - Pro naše zaměstnance vytváříme moderní a příjemné prostředí. - Spolupráci na zkrácený úvazek. - Vždy u nás budete mít možnost profilace a kariérního růstu. - Možnost podílet se na vzdělávacích a zaměstnaneckých projektech.