Informace o pracovním místě
Náplň práce: - administrativní podpora - příchozí a odchozí pošta (papírová, elektronická), třídění pošty - příjem, vyřizování a přepojování hovorů - evidence faktur v systému - oficiální korespondence Požadavky: - SŠ vzdělání - zkušenosti s administrativou - znalost MS Office (Word, Excel) - komunikační dovednosti - proaktivní přístup - zvládání stresových situací - příjemné vystupování - umění pracovat samostatně a zvládat přijímat změny - diskrétnost, spolehlivost a přesnost Nabízíme: - nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let - lidský přístup a otevřenou komunikaci - přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí - individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci - podpora v oblasti dalšího vzdělávání - firemní akce Zájemci o zaměstnání zašlou životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení na e-mail: