Informace o pracovním místě
- kontrola cen v objednávkách - komunikace se zaměstnanci provozu - řešení reklamací - dohled na dodržení termínu zasílaných objednávek dle interních pokynů atd.
Požadujeme
- alespoň SŠ vzdělání - znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office, zejména Outlook, Word a Excel) - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost - spolehlivost - pracovní místo je vhodné pro OZP (invalidní důchodce a osoby se zdravotním omezením)
Nabízíme
- HPP - Zkrácený úvazek 6 hod/den. - Mzda: 19.075kč/měsíčně. + 5.000k osobní ohodnocení. - Pracovní doba: po-pá 8:00-15:00 hod. - Café na pracovišti - Dopravné - Nástup ihned - 20 dnů dovolené