Informace o pracovním místě

Hledáme do týmu kreativního a organizovaného koordinátora menších projektů v oblasti vývoje webových stránek a e-shopů. Pokud máte smysl pro detail a rádi spolupracujete jak s technickými týmy, tak s klienty, čtěte dál!



Náplň práce:

• Koordinace menších projektů týkajících se vývoje webových stránek, e-shopů a dalších digitálních produktů, včetně související administrativy, hlídání termínů a fakturací.

• Fungování jako mezičlánek mezi klientem a programátorem, grafikem, copywriterem atd.).

• zajišťování shody požadavků a očekávání na obou stranách.

• Přímá komunikace s klienty pro vyjasnění požadavků na design a funkcionalitu.

• Tvorba wireframe podle specifikací klienta, tvorba zadání pro grafiky, programátory, plnění stránek, jednoduché úpravy webu.

• Kontrola výstupů od programátora před předáním produktu klientovi.

• Školení klientů na obsluhu nově vytvořených produktů.

• Občasná tvorba grafických prvků (výhodou jsou zkušenosti s grafikou nebo alespoň ochota se grafiku naučit), copywriting, SEO.

• Spolupráce s kolegyní na Helpdesk s požadavky na jednouché úpravy a opravy.

• Částečná zodpovědnost za back-office kanceláře.



Pokud jste kreativní, máte zkušenosti s projekty v digitálním prostředí a hledáte dynamické pracovní prostředí, připojte se k nám a posuňte svou kariéru na novou úroveň! Odešlete svůj životopis a motivační dopis na naši emailovou adresu. Těšíme se na vaši odpověď!

Požadujeme

Požadavky:

• Příjemné vystupování (telefonické i osobní), zodpovědnost, organizovanost (schopnost určit si priority) a samostatnost.

• Schopnost se zamyslet nad požadavkem a v případě potřeby dokázat zformulovat otázky tak, aby klient poskytl všechny důležité informace.

• Zvládaní kritických situací a schopnost řešit problémy.

• Základy grafiky a orientace v tvorbě webu, kreativní vnímání vizuální stránky webů.

• Motivace porozumět světu webů, e-shopů, webových aplikací a jejich problematiky.

• Základní znalost práce s počítačem, Microsoft office (Word, Excel, PowerPoint), email.

• Výborný český nebo slovenský jazyk slovem i písmem.

Nabízíme

Nabízíme:

• Flexibilní pracovní dobu (pondělí až pátek).

• Možnost práce z domova dle domluvy.

• Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.

Firemní benefity: Homeoffice, Kariérní růst, Osobní koučink, Parkoviště, Pružná pracovní doba, Přátelské prostředí

Pracoviště: Olomouc, Olomouc
Datum nástupu: 01.06.2024
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: BZ Company Internacional s.r.o.
Zadavatel: Lucia Konoradská
Lokalita: Olomouc
BZ Company Internacional s.r.o.
ID inzerátu: 4581923   Vloženo: 16.04.2024
<< zpět maskot

Nenechávejte si tuto pracovní nabídku jen pro sebe! ↓↓↓