Informace o pracovním místě
Náplň práce:
Budete se starat o zákazníky na příjmu servisu
Postaráte se o administrativu, která souvisí s garančními opravami - dokumentace, fakturace atd.
Budete komunikovat s garančním oddělením importéra
Očekáváme:
- středoškolské vzdělání
- znalost automobilové techniky/opravárenství výhodou
- schopnost jednat se zákazníky - ochota a příjemné vystupování
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- uživatelskou znalost práce na PC
- časovou flexibilitu, samostatnost a schopnost organizace práce
Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti
- různorodou práci
- zaměstnanecké benefity a akce
- možnost profesního rozvoje
- práce na hlavní pracovní poměr
- místo výkonu práce: Olomouc
- nástup ihned či dohodou
- Mzda od 35 000 Kč
Benefity - stravenky 130 kč, zvýhodněné firemní tarify na volání, práci v příjemném a dynamickém kolektivu, zázemí moderní, prosperující společnosti, osobní rozvoj a vzdělávání slevy na firemní výrobky a služby, 3 dny dovolené navíc
Zajímavé finanční ohodnocení
Kontakt možný POUZE e-mailem.