Informace o pracovním místě

Nástup ihned.
Úvazek: 10 hodin týdně (úvazek 0,25), 15 nebo 20 hodin týdně (úvazek 0,5), 30 hodin týdně (úvazek 0,75).
Nabízíme: příležitost osobám se zdravotním postižením stát se administrativní podporou, motivující finanční ohodnocení, možnost kariérního růstu a účast na nejrůznějších projektech a řadu benefitů. Náplň práce: telefonická komunikace s našimi klienty, práce v našem interním systému, komunikace pomocí e-mailu nebo po SMS, spolupráce s týmem našich koordinátorů. Požadujeme: dobré komunikační schopnosti a uživatelskou znalost PC, znalost ČJ slovem i písmem, vstřícnost, pečlivost a zodpovědnost. Dále očekáváme zápal pro práci, SŠ/VŠ vzdělání, zájem pro dlouhodobou spolupráci.
V případě zájmu zasílat životopisy a informace uchazeče na email

Zaměstnanecké výhody: sick days, až 25 dní dovolené, příspěvek na telefonní paušál, pitný režim, zvýhodněné lekce pro vás i vaše rodinné příslušníky, pravidelné firemní akce

První kontakt možný telefonicky v pracovní dny v čase mezi 8:00 - 16:30 nebo e-mailem.

Pracoviště: Olomouc, Olomouc
Datum nástupu: 01.03.2024
Mzda: 8 250 - 24 750 Kč/měs.
Počet míst: 4
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4546975   Vloženo: 11.02.2024
<< zpět maskot

Nabídek je hodně, doporučte je i ostatním. :-)