Informace o pracovním místě
O nás: Naše společnost, Ludom Nábytek, provozující eshop, zaměstná nového kolegu na pozici ADMINISTRÁTOR ESHOPU. Jsme dynamickou společností ve fázi rozvoje. Pravidelně pracujeme na zlepšení kvalifikací našich zaměstnanců a stejně tak služeb pro naše zákazníky. Pyšníme se energickým a zaangažovaným týmem, který stmeluje jak společná práce a cíl, tak různé firemní akce a teambuildingy. U nováčků je pro nás důležitější jejich nastavení a vlastnosti před zkušenostmi z předchozích prací. Administrace a centrála se nachází v historickém centru Olomouce. Náplň práce: - Úprava obsahu stránek + práce s produktovým portfóliem, přidávání, odebírání a úprava popisu jednotlivých produktů, úprava cen a jiné souvisící aktivity - administrativní podpora (skenování, kopírování, zpracování grafických materiálů) - znalost MS Office (excel, word, aj.) - práce v programu pro editaci grafických obrázků (Photoshop, Corel Draw)
Požadujeme
- schopnost tvorby kreativního popisu produktů - výborná znalost českého jazyka a gramatiky, pečlivost, samostatnost - znalost prostředí internetu, kontrola trhu - dobrá organizace práce - uvítáme zkušenost s marketingem na sociálních sítích
Nabízíme
- dlouhodobá spolupráce ve stabilní společnosti s nastavením na rozvoj - platové ohodnocení 21 500 + systém prémií v závislosti na zaangažování do práce - zaškolení - pomoc kolegů z týmů v období zaškolení - dodatečné školení pro zlepšení kvalifikace v oboru - dlouhodobá spolupráce - při dobrý pracovních výsledcích možnost kariérního růstu a postupu - pracovní teambuildingy, společné firemní akce Pro zařazení do výběrového řízení zašlete životopis prostřednictvím tlačítka odpovědět.