Informace o pracovním místě
Jsme česká softwarová společnost, která už 20 let vyvíjí vlastní POS systém pro restaurace a jídelny. Mezi naše zákazníky patří jak řetězce (Ambiente, Potrefená husa, Zátiší group, Kolkovna, Sodexo, GTH, Together, Gastro Group...), tak i individuální provozy (O2 Aréna, SaSazu, Villa Richter, Field, STeaK Restaurant Olomouc, Resort Hodolany…). V současnosti máme již více než 1700 zákazníků a jsme v naší branži prémiovým implementátorem. Do našeho rostoucího týmu hledáme zaměstnance na pozici IT helpdesk support. Náplň práce: Servisní podpora zákazníků restauračního systému Septim. Správa koncových stanic s operačním systémem Windows a periférií. Opravy a reinstalace serverů a PC zákazníků. Správa a konfigurace drátových i bezdrátových WiFi prvků. Konfigurace a správa monitorovacích nástrojů.
Požadujeme
Základní znalost hardware PC Znalost software Windows Znalost SQL a LINUX výhodou Kvalifikační předpoklady: Řidičský průkaz skupiny B Bezúhonnost Samostatnost
Nabízíme
Práci vhodnou i pro absolventy. Pokud to ještě neumíte, tak se u nás naučíte pracovat s Debian Linuxem, PostgreSQL, Bugzillou, GITem, Unify, Mikrotikem a dalšími technologiemi. Obrovské možnosti osobního rozvoje a posunu znalostí (díky vývoji vlastního software jsou možnosti realizace nekonečné). Práce s novými a netradičními technologiemi (moderní metody plateb jako je Qerko, kuchyňské displaye, replikační prostředí, paging systémy, …) Zajímavou práci na plný úvazek v mladém kolektivu. Zajímavé finanční ohodnocení (příplatky za služby a přesčasové hodiny). Férový kariérní řád. Flexibilní pracovní dobu, kterou si můžete sami plánovat. Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny